Topkomment

Neked is jár 15 perc hírnév
Menu
  • Hazai hírek
  • 10/10
  • Hazai topkomment
  • Facebook
10/10

Évente száz ember hal bele abba, hogy magához nyúl

2018-04-03 Sanyi

A The Local német kiadása nem mindennapi infóval látta el a minap az olvasókat. Azt írják, hogy Németországban évente majdnem 100 ember hal meg abban, hogy túl nagy beleéléssel csapják ki a gyíkot vagy simogatják a kagylót. Igazából nem az élvezetbe halnak bele, hanem abba, hogy a fürge ujjak közben fojtogatják magukat, ugyanis az oxigénmegvonásos módszerrel próbálják növelni az élményt.

Prev Article
Next Article
Tags:örömök

Related Articles

Tolvai Reni átlátszó ruhában ment esküvőre
Nem győzünk elég hálásak lenni Tolvai Reninek azért a sok …

Tolvai Reni átlátszó ruhában ment esküvőre

A mai nap Nadia fogja felszolgálni a desszertet
Bemutatjuk nektek Nadia Mejia-t, aki 2016-ban elnyerte a Miss Kalifornia címet. …

A mai nap Nadia fogja felszolgálni a desszertet

Schobert Norbi szerint menő karcsúnak lenni, és nem a 70 kg-os nők a jók
Ízlések és pofonok, mindenki más-más típusú nőket szeret de Schobert …

Schobert Norbi szerint menő karcsúnak lenni, és nem a 70 kg-os nők a jók

Korábban profi kerékpáros volt Lucia, de most is szívesen lennénk nyereg alatta
Lucia Javorcekova tehetséges kerékpár-versenyzőként lett ismert, majd a modellszakma felé …

Korábban profi kerékpáros volt Lucia, de most is szívesen lennénk nyereg alatta

Videóra vették a legtahóbb BMW-st
Nem bírt magával a lengyel BMW-s, végül az előzni tilos …

Videóra vették a legtahóbb BMW-st

Jill szeretné ha valaki elvinné randizni. Van jelentkező?
okak számára a tetoválás riasztó lehet, pedig egy extrémebb kinézet …

Jill szeretné ha valaki elvinné randizni. Van jelentkező?

Topkomment

Neked is jár 15 perc hírnév
Copyright © 2025 Topkomment

Tiltottad a reklámokat!

Kérlek, kapcsold ki az oldalunkon a hirdetésblokkolót, hogy továbbra is tudjuk finanszírozni a szerkesztők munkáját. Ne feledd, te ingyen olvashatod a Topkomment cikkeit, de nem ingyen készülnek. KÖSZÖNJÜK!

Refresh