Az Instagram a világ legnagyobb, első sorban képekre kiélezett közösségi platformja, amire előbb vagy utóbb minden cég rátalál online marketing stratégiája tervezgetése során.
Sokan persze ódzkodnak ettől, pedig az Instagram hirdetései lehetővé teszik, hogy olyan felhasználókat is elérjenek marketing célból, akik egyébként nem is tudnak az adott márkáról. Tekintve hogy az emberek átlagosan naponta 53 percet töltenek ezen a platformon, mindenképpen érdemes a közösségi oldalakon értékesíteni.
A legnagyobb nyertesei ennek pedig az influencerek. Ők azok, akiken keresztül az ismert és feltörekvő márkák próbálnak eljutni a követőikhez. Ezzel pedig nagyon sok pénzt lehet keresni. Sandra Kubicka már jó pár éve ráérzett erre. Most 28 évesen már annyi pénzt keresett ezzel a módszerrel amennyit más életében nem fog. Persze Ő tudatosan képezte magát, de ez kevés lett volna egy ilyen édes pofi nélkül. Nagyon meggyőző tud lenni, és vele tényleg mindent el lehet adni.