Női jogvédő szervezetek felháborodtak a KFC reklámján. Nem is értjük ott milyen emberek dolgoznak, hogy 2020-ban egy ilyen reklámot soknak tartanak. Na mindegy. A 15 másodperces reklámban pedig semmi olyan nem történik ami megállítaná a gyerekek fejlődését vagy a nőkre nézve sértő lenne (legalábbis szerintünk). A filmben egy fiatal nőt lehet látni, ahogy egy autó lesötétített ablakát tükörnek használva igazítja meg ruháját, különös tekintettel a topját. Ekkor lemegy az ablak, és két fiút lehet látni az autóban, ahogy tátott szájjal nézik a lányt, miközben egy idősebb nő rosszallóan néz rá a vezetőülésből. Egy ausztrál jogvédő szervezet azonban nem találta ezt viccesnek.
“Az ilyen reklámok csak megerősítik az a hamis elképzelést, hogy nem várhatunk többet a fiúktól” – jelentette ki a Melinda Liszewski, a Collective Shout szóvivője. A KFC röviden reagált: “Elnézést kérünk mindenkitől, aki sértőnek találta legújabb hirdetésünket. Nem az volt a célunk, hogy negatív színben tüntessük fel a nőket és a fiatal fiúkat.”